Před odesláním zboží se snažíme vyrobky kontrolovat po stránce vzhledu či funkčnosti, ovšem ne u všech výrobku je to zcela možné.....
Objevili jste na dodaném výrobku nedostatek v podobě neúplnosti, poškození či výrobní vadě? Výrobek přestal fungovat tak jak má?........
V takových případech nás neváhejte kontaktovat v podobě reklamace. Na zboží se vztahuje dvouletá zákonná lhůta. Na vyřízení reklamace pak lhůta 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
POZNÁMKA: Vady výrobku způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího a to: nedovoleným zásahem do výrobku, nesprávným připojením na nedovolený či nevhodný zdroj napětí a proudu, nevhodným použitím výrobku do prostředí z hlediska elektrického krytí nebo jiným nevhodným přičiněním není možné reklamovat!
POKYNY PRO ŘÍZENÍ REKLAMACE:
1) Pošlete prosím první informace o reklamaci dotčeného zboží na e-mail kapusta@bncelektro.cz, a to: číslo objednávky, číslo daňového dokladu, číslo výrobku a jeho přesný název včetně popisu závady. Pokud možno připojte i fotografii vadného výrobku pro snazší identifikaci závady.
2) Vyčkejte na výzvu ve formě e-mailu nebo telefonu jak dále postupopovat.
3) Pravděpodobně budete vyzvání k vyplnění reklamačního listu a následném zaslání spolu s kopii daňového dokladu a vadným výrobkem k posouzení reklamace na adresu:
BNC elektro, spol s r.o.
Pravčice 130
768 24 Hulín
4) Po posouzení oprávněnosti reklamace budete vyrozumněni na Vámi uvedený e-mail nebo telefon o řešení reklamace. Snahou je, opravu výrobku provést v co nejkratší době. Pokud tento výrobek již nelze opravit, je na domluvě jak dále naložit s reklamací - zda zaslat nový výrobek nebo vrátit kupní cenu. Navrhovaná řešení a to i ze strany kupijícího (viz reklamační list) jsou vždy brána na zřetel k následnému zdárnému vyřízení reklamace.