Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

ODBĚRNÉ MÍSTO:

provozovna firmy BNC elektro, spol. s r.o.:

Pravčice 130

768 24  Pravčice

otvírací doba:

Po - Pá

7:00 - 11:30 hod

12:30 - 17:30 hod

(Na osobní požádání do 19:00)

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Super 49% Průměrně 20% Nic moc 14% Vůbec 16%

INFORMACE

arr3VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKYVážení zákazníci, objednávky podané v pracovní den do 12.00 hod. se zvolením dopravy s dobírkou... arr3LED PÁSEK NA MÍRUNabízíme možnost koupit LED pásek na míru dle Vaší potřeby. Pásky krátíme po segmentech (modulech).... arr3VĚRNOSTNÍ PROGRAM  Pro naše zákazníky, kteří se zaregistrují v našem e-shopu, jsme spustili věrnostní program, který...

INFO O NÁKUPU » REKLAMACE
REKLAMACE

Před odesláním zboží se snažíme vyrobky kontrolovat po stránce vzhledu či funkčnosti, ovšem ne u všech výrobku je to zcela možné.....

Objevili jste na dodaném výrobku nedostatek v podobě neúplnosti, poškození či výrobní vadě? Výrobek přestal fungovat tak jak má?........ 

V takových případech nás neváhejte kontaktovat v podobě reklamace. Na zboží se vztahuje dvouletá zákonná lhůta. Na vyřízení reklamace pak lhůta 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

POZNÁMKA: Vady výrobku způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího a to: nedovoleným zásahem do výrobku, nesprávným připojením na nedovolený či nevhodný zdroj napětí a proudu, nevhodným použitím výrobku do prostředí z hlediska elektrického krytí nebo jiným nevhodným přičiněním není možné reklamovat!

POKYNY PRO ŘÍZENÍ REKLAMACE:

1) Pošlete prosím první informace o reklamaci dotčeného zboží na e-mail kapusta@bncelektro.cz, a to: číslo objednávky, číslo daňového dokladu, číslo výrobku a jeho přesný název včetně popisu závady. Pokud možno připojte i fotografii vadného výrobku pro snazší identifikaci závady.

2) Vyčkejte na výzvu ve formě e-mailu nebo telefonu jak dále postupopovat.

3) Pravděpodobně budete vyzvání k vyplnění reklamačního listu a následném zaslání spolu s kopii daňového dokladu a vadným výrobkem k posouzení reklamace na adresu:

BNC elektro, spol s r.o.

Pravčice 130

768 24 Hulín

4) Po posouzení oprávněnosti reklamace budete vyrozumněni na Vámi uvedený e-mail nebo telefon o řešení reklamace. Snahou je, opravu výrobku provést v co nejkratší době. Pokud tento výrobek již nelze opravit, je na domluvě jak dále naložit s reklamací - zda zaslat nový výrobek nebo vrátit kupní cenu. Navrhovaná řešení a to i ze strany kupijícího (viz reklamační list) jsou vždy brána na zřetel k následnému zdárnému vyřízení reklamace.